dimecres, 12 de setembre del 2012

Tenim pressa, però déu n'hi do el que hem fet


Només (?! ) 25 anys separen la meva presència a aquestes dues fotografies. De pocs i qualificats de radicals i violents a estar a la capçalera de la manifestació més gran de la història de Catalunya. De ser un moviment marginal a ser l'opció majoritària de tot un poble. No us podeu immaginar les emocions i sentiments que ballen a dins meu. d'aquelles manifestacions al Fossar de les Moreres que acabaven com acabaven fins a la gran festa d'aquest onze de setembre no hem parat i no pararem perquè sempre he pensat que tenim la raó i la raó no la para mai ningú.
Aquesta manifestació l'he pogut fer com a pare acompanyat amb tots els meus fills i després del cansament, els vaig dir que estiguessin satisfets perquè acabaven d'escriure una de les pàgines d'història de Catalunya. I també l'he fet com a Alcalde d'un poble que majoritariament també ha dit si a la independència.
Tenim pressa i molta feina a fer i encara moltes dificultats a vèncer, no pararem. Però també estic molt content del camí que hem fet fins aquí.