Avui dia de Nadal fa 75 anys que va morir el President Macià, mantinguem viu el llegat de l'Avi: "una Catalunya lliure, justa, pròspera i gloriosa".Bon Nadal a tots.
"Una espiritualitat cristiana, necessàriament, no podrà ser desencarnada, ahistòrica. I la història és política. La santedat cristiana haurà de passar per les mediacions històriques. Contemplarà Déu no només en la paraula escrita i estàtica de la Biblía, ni tan sols en una potser idíl·lica visió de la natura, sinó primer que tot en la lluita, en el procés històric. Nosaltres diem que cal ser contemplatius en l'alliberament, contemplatius en l'acció específicament política." Pere Casaldàliga
Aquest migdia en el Saló Sant Jordi del Palau de la Generalitat hem signat el Pacte Nacional per a la Immigració, un acord general per avançar en l'acollida de les persones immigrants i la definició d'actuacions en favor dels immigrants i la seva integració a la societat catalana.
Els que tenim la sort de conèixer en Joan Tardà sabem que és un polític honest i tenaç, sempre al costat dels més febles i fidel al seu país. Per això em fa pena el linxament mediàtic de la caverna madrilenya que està patint. Però més greu és que aquí a casa nostra hi hagi persones que afavoreixin aquesta campanya. El problema dels catalans no és Madrid, el problema el tenim a casa, quan justifiquem als qui ens estant agredint contínuament.